maandag 8 maart 2010

Vorige week zondag

Ja er is weer een hoop te vertellen en dat doen we even in stapjes anders wordt t zon lang verhaal. Vorige week zondag zijn we na de vroege dienst en onze leer-Christ-The-King-Church-Kennen-cursus bij Reece en Sarah wezen eten. Ze hadden nog andere mensen uitgenodigd. Pam en eh...deze keer geen John, maar nu weet ik niet meer hoe die wel heette. Maar goed. Die hadden twee kinderen van 9 en 7 ongeveer, dus dat was erg gezellig. Sarah had een heerlijk soepje, en er waren appeltjes en Reece had heeeeel lekker brood gebakken. Veel lekkerder dan wat je normaal in de winkel kan kopen. En op dat brood doen ze dan Mayo (geen boter) een plons sla en een lading kip. En das lekker joh!!
Dus heerlijk gegeten en lekker gekletst. Sarah is Kunstenares. De achterkant van haar huis heeft ze geschilderd en haar hele huis hangt vol met prachtige protretten en natuur en stillevens. Ze is van alle markten thuis, want ze kan ook tafels mozaieken en allerlei andere leuke dingen. Op de achterkant van haar huis (vijf delen) staan de vijf meest bekende schilders. Monet, van Gogh, chagall (geloof ik) eh,... en nog een paar maar ik ben het vergeten. Ik herkende de schilderijen, dus ze heeft t echt goed gedaan. Super tof!

Rens deed een poging tot slapen daar, maar soms houdt hij het maar op 1 uurtje en dan denkt ie dat ie het wel kan volhouden tot 7 uur 's avonds. Maar zondagavond gingen we naar Ben en Cara, dus...dat was nog eventjes lastig voor hem. Hij huilt eigenlijk nooit als je hem in bed legt, maar zondagavond gaf hij een mooi concert samen met Ella, die dan dus ook niet kon slapen. Wat een pret. Tegen de tijd dat wij ons eten op hadden sliepen ze allebei. De druiloren! Ben had heerlijke Jambalaya gemaakt. Zoek maar op wat t tis. Dat vind ik redelijk onuitlegbaar. Koos vond het heerlijk, ik was misselijk, dus heb heel weinig gegeten, maar de proefjes die ik heb genomen, waren bijzonder veelbelovend. Koos en ik hadden onze befaamde Tiramisu (zonder alcohol) gemaakt. En die was natuurlijk ook erg lekker. Twas erg gezellig. De laatste tijd zien Cara en ik elkaar niet meer zo heel veel. We zijn zo druk. Vooral Cara. Omdat Ella regelmatig naar de therapeut moet voor oefeningen. Maar ze gaat zo goed vooruit. Cara en ik waren getuige van haar eerste kruip. Al was het maar een centimeter of twintig!! Maar ze deed het en dat was zo bijzonder. T grappige was, dat ze het wist! Lache joh en klappen, en de handjes in de lucht van HOERA!

Rens heeft een nieuw tafeltje en stoeltje gekregen. De tafel heeft Koos gebouwd (en die moet nog geverfd) en de stoel is van de Ikea. Mooi rood. Hij vindt het helemaal leuk. Steeds maar op die stoel klimmen. En dan op zn knietjes aan de tafel met zn speelgoed spelen. Af en toe naar mij koekeloeren en glimlachen, want hij vindt zichzelf best knap hoor!

Hij is nu heel lief aan t spelen, normaal mag ik namelijk niet computer van em, en moet ik dat doen als hij slaapt, en dan wil ik ook slapen eigenlijk. Nu probeert hij zich tussen mij en de stoel en de kast te wringen. Zeg Rens....dat past niet hoor!

Op Picasa staan wat foto's van Rens op de stoel en met het krijtbord (stuk papier). Hij vindt het helemaal leuk!
Goed wordt vervolgd in het volgende stukkie.

1 opmerking:

  1. Chagall is die knaap die overal zn favoriete witte geit bij schilderde, toch? ;)

    BeantwoordenVerwijderen