zaterdag 24 september 2011

Final Part 10

Dag 20
Vanacht gelogeerd in Oceanside (waar we de RV morgen moeten inleveren.) Op een camping die Paradise by the sea heet. Wel een luidrichtig paradijsje, met de trein ernaast.... en de snelweg aan de andere kant. Maar verder mooi geregeld. Vlakbij een leuke camping waar de kindjes even kunnen spelen. Alle Koffers goed in gepakt en smorgens vroeg nog snel de bus gewassen en dan ingeleverd. En nu NAAR LA!! en HOLLYWOOD...enz...
De bus inleveren is geen probleem en vanwege al onze problemen met Cruise AMERICA, krijgen we zelfs nog centjes terug, dat is dan wel weer fijn.
ONdertussen is het middag en hebben we trek, maar we zijn nog steeds nergens dus besluiten eerst naar LA te rijden, naar het Hotel.
Het Hotel stelt niks voor, maar dat hoeft ook niet voor een nacht. De kamer zelf ziet er buitengewoon luxe uit in vergelijking met het buitengebeuren, en het ontbijtgebied voor de volgende dag. Dus we besluiten het ontbijt morgen toch maar ergens anders te nuttigen.
Nu hebben we gehoord dat de Unversal studios erg de moeite waard zijn. Maar vanwege ons gebrek aan research komen we er achter dat t ook erg onbetaalbaar is, zeker voor maar twee uurtjes, want de dag is inmiddels bijna om.
Dus gaan we de Walk of Fame bekijken in Hollywood (dat wilden we echt heel graag).
Op de stoep staan allemaal sterren met namen erin en een icoontje om te vertellen waar ze bekend van zijn. 1 op de 20 herken je., Zo hebben we PINO gezien, en Whoopi, jackie chan, jet lee, silvester stalone, doris day,Michael Jackson, nou ja vet veel.... eigenlijk gewoon allemaal wel...
Toen gingen we weer richting het Hotel om ergens wat te eten, het was al laat en de jongens waren moe. OMdat we niet echt iets konden vinden dat aantrekkelijk leek, en we al een verse fruit smoothie op hadden, zijnn we bij de supermarkt muffins wezen halen en heeft Thomas een potje gegeten en Rens een bakje met toeille, maar hij was al te moe om te eten... (I know, slechte ouders!!)
tot morgen.

dag 21
Vandaag gaanwe vliegen. Maar pas smiddags, dus we nemen een omweggetje langs Downtown LA. Eerst moet er ontbeten worden, Bij IHOP= international House of Pancakes... we zijn niet enthousiast, maar het vult de maag. Rens vindt het geweldig om alle siropen op zn pannekoeken te testen. En ze zijn allemaal t lekkerst. Hij moet zn Chocolademelk delen met Thomas, maar dat doet ie niet met liefde. Mama mag wel een slokje en papa ook, maar Thomas... ( die drinkt t natuurlijk in een keer op..hij heeft em heus wel door hoor!!)
LAX (LA airport) is onder constructie, kortom een grote bende. Verder is er niet veel te vertellen van vandaag. we vlogen en kwamen aan en zijn nu net thuis. thomas heeft moeite om weer te slapen in zn bedje. En Rens zit naast mij zn pizza te eten. De Jongens moeten weer twee uur tijdverschil zien weg te werken en dat is niet makkelijk.
We zijn heel dankbaar voor deze mooie reis. We hebben veel mogen zien van Gods wonderlijke natuur. En zijn onder zijn zegen ook weer veilig thuisgekomen. Alle eer aan God.

Bedankt voor het meelezen met onze avonturen!
*s Hoefakker

1. En wij vonden het ook weer super... om jullie verhalen te kunnen volgen.... fijn om ook weer thuis te zijn en weer in het ritme te komen..
    lieve groet uit Bommeltown :)

2. and you are home! wow, what a trip! (and i too and not a huge fan of IHOP...) i have really enjoyed your pictures, cant wait to hear more about it in person, we'll see you all in around a week or so! miss you